Pasažieri novērtē e talona nodrošinātās priekšrocības.
Trīs gadu laikā kopš elektronisko norēķinu sistēmas ieviešanas Rīgas sabiedriskajā transportā, lielākā daļa pasažieru e talonu uzskata par mūsdienīgu, ērtu un viegli lietojamu.
Saskaņā ar RP SIA „Rīgas satiksmes” interneta mājas lapā veiktās aptaujas rezultātiem, absolūts vairākums – 86% aptaujas dalībnieku atzīst: kopš e talona ieviešanas norēķināties par braucienu sabiedriskajā transportā ir ērti un vienkārši.
65% respondentu uzsver, ka elektronisko norēķinu sistēma piedāvā daudzveidīgu biļešu klāstu, bet 4% nozīmīgs šķiet e talona praktiskums un vizuālais noformējums.
Savukārt 2% aptaujas dalībnieku kā lielāko priekšrocību min iespēju biļešu automātos iegādāties braukšanas biļetes jebkurā diennakts laikā, bet 1% uzsver plaša biļešu pārdošanas vietu tīkla pieejamību.
Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 1700 respondentu, un tā tika veikta 2012.gada maijā.
2013. gadā.
Ir uzlabojies rīdzinieku vērtējums par "e talonu" lietošanu – to par "ļoti ērtu" un "ērtu" atzīst 88% aptaujāto,saskaņā ar pētījumu, ko veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS.